Epplejeck
Onze kernwaarden
Betrokken & open
Epplejeck staat met een basis van vertrouwen in haar medewerkers. Daarnaast zijn wij een open en platte organisatie waar je tijdens de maandelijkse patat-dag gezellig een frietje kan eten met de baas.
Helpen
Wij staan voor elkaar klaar, niet alleen voor de klant maar ook voor collega’s. Dus kom jij er even niet uit? Vraag een collega! Het maakt niet uit wat je doet binnen Epplejeck, met drukte helpt iedereen elkaar een handje mee.
Kwaliteit
Epplejeck staat voor kwaliteit. Dat geldt voor producten en diensten, maar ook voor onze medewerkers. Daarom bieden wij tal van doorgroeimogelijkheden.
Jouw toekomstige collega’s
Hoe is het nou echt om voor Epplejeck te werken? Dat vroegen wij aan jouw toekomstige collega’s.
Klik op de onderstaande knop voor meer.
Mijn werkdag begint elke dag opnieuw bij ons team. Hoe voelen zij zich, wat zijn hun sterke kanten en hoe kunnen wij als Epplejeck deze benutten?
Als filiaalmanager van Lochristi geloof ik erin dat gemotiveerd, gedreven en met plezier werken de sleutel van succes is! Meer weten? Klik op de onderstaande button.
Kimberley
Filiaalmanager
Er is geen dag hetzelfde, elke dag is anders. Ik behandel dagelijks de emailbox van Finance en beantwoord de vragen die er gesteld worden door leveranciers, maar ook de vragen en de problemen vanuit de filialen.
Alle filialen hebben ook een eigen bank, ik ben de persoon die ervoor zorgt dat de mutaties bijgewerkt zijn.
Simone
Finance
Een paardenwinkel!? Jazeker! En niet zomaar een paardenwinkel.
Voor ik in mei 2021 begon met werken bij Epplejeck had ik nooit gedacht dat Epplejeck zo’n grote omvang heeft!
Mijn werk is uitdagend, en heel divers. Elke dag kom ik vol met energie thuis, dat is nu precies de reden dat ik bij Epplejeck ben gaan werken.
Marloes
Junior Brand Marketeer
Goed, om 9.00 uur start onze telefoon en gaat ons tempoteam helemaal los in de mailbox. Chats, WhatsApp, Facebook, E-mail, alles tegelijk. Multitasking is bij ons zeker van toepassing!
Als we toe zijn aan de koffiepauze zijn wij vaak al een aardig eind op weg met het helpen van onze klanten en zijn we druk bezig met het aanvragen van bestellingen.
Rixt
Klanten Service
Groei
Epplejeck heeft als doel om de grootste ruitersportzaak van Europa te worden. Om deze groei te kunnen maken hebben we medewerkers nodig die met ons mee willen groeien. We zijn daarom doorlopend bezig met de ontwikkeling van onze medewerkers. Of deze ontwikkeling nou op persoonlijk of zakelijk vlak is, Epplejeck maakt samen met de medewerker een plan om de gestelde doelen te behalen. Groeien onze medewerkers, dan groeit de organisatie mee!