fbpx

‘Goedemogen met Rixt van de klantenservice van Epplejeck’ – om 9.00 uur start de rest van de groep en gaat ook de telefoon (a.k.a. hotline) aan.

Sochtends om 8.00 uur kan in alle rust beginnen met kijken hoe het ervoor staat na het weekend. Hoeveel berichten staan er in de mailbox, hoeveel bestellingen zijn er gedaan het weekend en hoeveel staat er nog open? Zijn er nog spannende dingen gebeurd het weekend die wij moeten weten?


Ondertussen is het bijna 9.00 uur en stroomt de afdeling vol, allemaal vrolijke collega’s welke mega veel zin hebben om de klanten te helpen.
Uiteraard ook het vragenrondje ‘’hoe was jouw weekend’’ komt bij ons altijd aan de orde, heerlijk om zo je dag te beginnen!

Goed, om 9.00 uur start dus onze telefoon en gaat ons tempoteam helemaal los in de mailbox. Chats, WhatsApp, Facebook, E-mail, alles tegelijk.

”Multitasking is bij ons zeker van toepassing!”

– Rixt


Met om 10.00 uur nog een koffietje zijn we al een aardig eind op weg met het helpen van onze klanten en zijn we druk bezig met het aanvragen van bestellingen.

Zijn de artikelen allemaal op voorraad? Ze kunnen het niet vinden in het magazijn, zal ik anders zelf nog even een rondje gaan zoeken? Dit is natuurlijk een kleine greep uit onze grote takenlijst, er is bij ons altijd genoeg te doen en te beleven!


12.00 uur lunchtijd, we halen even een broodje bij de bakker, lopen een rondje met collega’s of we zitten gezellig in de kantine met collega’s van andere afdelingen. Na de lunch kom je terug bij je bureau en ligt er een stapel retouren en garanties op je bureau. Tijd om deze stapel te verwerken zodat de klanten op tijd hun geld terug hebben. Op klantenservice vliegt de tijd voorbij en inmiddels komt de avondploeg binnen wandelen, ze zetten hun telefoon aan en gaan ondertussen de laatste chats wegwerken.

”De dag vliegt voorbij en wat hebben we al veel klanten geholpen én blij gemaakt, super fijn gevoel!

– Rixt

Ik kom altijd met veel energie thuis en nog zin om lekker een paar paarden te gaan rijden. Met mijn collega’s is het altijd gezellig en hangt er bij ons altijd een fijne sfeer. Werken bij Epplejeck is al leuk, maar werken bij de klantenservice van Epplejeck is het allerleukst!